Cariere

CARIERE ALPIN EXPE

 
Alătură-te Alpin Expe, locul unde pasiunea pentru activitățile montane întâlnește performanța.

Căutăm colegi care să contribuie împreună cu noi la misiunea de a fi prima opțiune a iubitorilor de outdoor în achiziționarea echipamentului ideal!

Birourile Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.

Ce ne dorim de la tine?

  • Studii superioare
  • Cunoștințe de limba Engleza – nivel avansat
  • Cunoștințe de operare a pachetului Microsoft Office – nivel mediu
  • Responsabilitate și proactivitate
  • Spirit analitic și orientare către soluții
  • Abilitatea de a lucra bine în echipă și de a comunica eficient
  • Flexibilitate și dorința de a învăța lucruri noi
  • Pasiune pentru sport și natură

Ce îți oferim?

  • Pachet salarial motivant, format din venit fix și bonusuri de performanță
  • Bonuri de masă
  • Reduceri la produsele comercializate
  • Un program de lucru fix, luni – vineri 08:30-17:00
  • Suport din partea echipei și training-uri
  • Teambuilding-uri și activități alături de colegi
  • Un mediu de lucru plăcut și oportunități de dezvoltare

Ne dorim să creștem împreună, să te susținem în dezvoltarea personală și să îți oferim un mediu de lucru plin de voie bună, ambiție, deschidere și suport!

Hai și tu în echipa noastră și devino un adevărat #AlpinExplorer!

POZIȚII DISPONIBILE:

1. ACHIZITOR / BUYER, Oradea

Vei fi direct responsabil de negociere și finalizarea tranzacțiilor pentru a aduce produse de la branduri outdoor de top, lideri din industria de outdoor din lume, pentru aventurierii din România! Vei juca un rol crucial în asigurarea achiziției în timp util, eficient și profitabil a produselor pentru operațiunile noastre.

Birourile Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.

Ce responsabilități vei avea?

  • Negocierea ofertelor de achiziție și finalizarea tranzacțiilor
  • Plasarea comenzilor către furnizorii naționali și internaționali
  • Urmărirea procesului de plasarea comenzii până la livrarea acesteia
  • Identificarea potențialilor parteneri
  • Dezvoltarea și menținerea unei relații solide cu furnizorii
  • Colaborarea cu restul departamentelor pentru a asigura acoperirea nevoilor și cerințelor de achiziții
  • Solicitarea și negocierea ofertelor de transport pentru marfă

2. REPREZENTANT VÂNZĂRI B2B, Oradea

Dacă ești pasionat de vânzări și de natură! Acesta este jobul perfect pentru tine. Căutăm o persoană entuziasmată de a crea parteneriate de lungă durată cu magazine partenere, instituții publice și alte companii, bazate pe încredere și misiunea comună de a pune cele mai bune produse din industria outdoor la dispoziția iubitorilor de munte!

Birourile Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.

Ce responsabilități vei avea?

  • Menținerea și dezvoltarea bazei de clienții
  • Prospectarea continuaa a pieței outdoor din România
  • Preluarea comenzilor de la clienții B2B
  • Intocmirea ofertelor conform cerințelor
  • Urmărirea platformelor de achiziții publice
  • Postări oferte pe SEAP/SICAP
  • Intocmirea rapoartelor de vanzari lunare
  • Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare, trimestriale si anuale.
 

3. GESTIONAR DEPOZIT, Oradea

Depozitul nostru se ocupă de aprovizionarea și gestionarea mărfurilor pentru magazinul online și cele 2 magazine fizice Alpin Expe din Cluj și Oradea, dar și pentru magazinele partenere din țară.

Birourile și depozitul Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.

Ce responsabilități vei avea?

  • Recepționarea și depozitarea mărfurilor
  • Pregătirea și expedierea coletelor cu marfă
  • Gestionarea inventarului și asigurarea acurateței stocurilor
  • Monitorizarea și optimizarea proceselor de distribuție
  • Menținerea legăturii constante cu magazinele Alpin Expe

4. REPREZENTANT VÂNZĂRI, Oradea sau Cluj-Napoca

Dacă ești pasionat de sporturi outdoor și ai abilități de comunicare, această oportunitate este pentru tine. Căutăm o persoană care să le ofere celor care ne trec pragul o experiență prietenoasă și profesionistă. Fii tu cel care îi ajută pe iubitorii de munte să își găsească echipamentele ideale pentru următoarea aventură!
 
Ce responsabilități vei avea?
 
  • să comunici cu clienții care vin în magazin și să le oferi informații și consiliere privind echipamentele de care au ei nevoie, până la finalizarea vânzării
  • să menții stocul în magazin și produsele aranjate într-un mod accesibil și atractiv, să gestionezi stocurile și să actualizezi prețurile
  • să ții legătura și să consiliezi clienții de la distanță (telefonic și online)
  • să te informezi în permanență legat de tendințe, cerințele clienților, specificații tehnice ale produselor, așa încât să poți oferi informații complete și corecte și să poți face cele mai bune recomandări clienților
  • poziția este cu program de lucru full-time (8 ore / zi), cu prezență fizică la birou (magazin).

Formular cariere

    Sunt de acord cu aspectele menționate în pagina de Politică de Confidențialitate

    Detaliile complete sunt disponibile aici.