Cariere

CARIERE ALPIN EXPE

 
Alătură-te Alpin Expe, locul unde pasiunea pentru activitățile montane întâlnește performanța.

Căutăm colegi care să contribuie împreună cu noi la misiunea de a fi prima opțiune a iubitorilor de outdoor în achiziționarea echipamentului ideal!

Birourile Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.

Ce ne dorim de la tine?

  • Studii superioare
  • Cunoștințe de limba Engleza – nivel avansat
  • Cunoștințe de operare a pachetului Microsoft Office – nivel mediu
  • Responsabilitate și proactivitate
  • Spirit analitic și orientare către soluții
  • Abilitatea de a lucra bine în echipă și de a comunica eficient
  • Flexibilitate și dorința de a învăța lucruri noi
  • Pasiune pentru sport și natură

Ce îți oferim?

  • Pachet salarial motivant, format din venit fix și bonusuri de performanță
  • Bonuri de masă
  • Reduceri la produsele comercializate
  • Un program de lucru fix, luni – vineri 08:30-17:00
  • Suport din partea echipei și training-uri
  • Teambuilding-uri și activități alături de colegi
  • Un mediu de lucru plăcut și oportunități de dezvoltare

Ne dorim să creștem împreună, să te susținem în dezvoltarea personală și să îți oferim un mediu de lucru plin de voie bună, ambiție, deschidere și suport!

Hai și tu în echipa noastră și devino un adevărat #AlpinExplorer!

POZIȚII DISPONIBILE:

1. GESTIONAR DEPOZIT, ORADEA

Depozitul nostru se ocupă de aprovizionarea și gestionarea mărfurilor pentru magazinul online și cele 2 magazine fizice Alpin Expe din Cluj și Oradea, dar și pentru magazinele partenere din țară.

Birourile și depozitul Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.

Ce responsabilități vei avea?

  • Recepționarea și depozitarea mărfurilor
  • Pregătirea și expedierea coletelor cu marfă
  • Gestionarea inventarului și asigurarea acurateței stocurilor
  • Monitorizarea și optimizarea proceselor de distribuție
  • Menținerea legăturii constante cu magazinele Alpin Expe

2. REPREZENTANT VÂNZĂRI – MAGAZIN ORADEA

Ce vei avea de făcut:

  • să comunici cu clienții care vin în magazin și să le oferi informații și consiliere privind echipamentele de care au ei nevoie, până la finalizarea vânzării
  • să menții stocul în magazin și produsele aranjate într-un mod accesibil și atractiv, să gestionezi stocurile și să actualizezi prețurile
  • să ții legătura și să consiliezi clienții de la distanță (telefonic și online)
  • să te informezi în permanență legat de tendințe, cerințele clienților, specificații tehnice ale produselor, așa încât să poți oferi informații complete și corecte și să poți face cele mai bune recomandări clienților
  • poziția este cu program de lucru full-time (8 ore / zi), cu prezență fizică la birou (magazin).

3. REPREZENTANT VÂNZĂRI B2B – ORADEA

Ce responsabilități vei avea?

  • Menținerea și dezvoltarea bazei de clienții
  • Prospectarea continuaa a pieței outdoor din România
  • Preluarea comenzilor de la clienții B2B
  • Intocmirea ofertelor conform cerințelor
  • Urmărirea platformelor de achiziții publice
  • Postări oferte pe SEAP/SICAP
  • Intocmirea rapoartelor de vanzari lunare
  • Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare, trimestriale si anuale.

Formular cariere

    Sunt de acord cu aspectele menționate în pagina de Politică de Confidențialitate

    Detaliile complete sunt disponibile aici.