Politica de retur

In conformitate cu OUG 34/2014, “consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, si anume taxa de transport. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (consumatorului), folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.”

 

Termenul legal de 14 zile incepe din ziua:

  • la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor;
  • la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs dintr-o comanda cu mai multe produse.

Dreptul la retur in 14 zile este oferit in sensul indicat de lege, adica pentru a oferi consumatorului dreptul de a testa si verifica un produs in aceasi masura in care i-ar fi posibil acestuia daca ar cumpara dintr-un magazin fizic.

Actiunea de retur trebuie initiata nu mai tarziu de a 14-a zi de la data la care ai intrat in posesia produsului. Urmeaza procedura in 3 pasi simpli detaliata mai jos.

Iti stam la dispozitie prin telefon (serviciu suspendat temporar), email, chat sau pe Facebook Messenger pentru a clarifica orice nelamurire privind returnarea unui produs si te asiguram ca orice situatie va fi tratata cu bune intentii.

Dreptul de retur in 14 zile este destinat Persoanelor Fizice. Persoanele Juridice beneficiaza de retur in conditiile legi.

Produsele achizitionate online nu pot fi returnate in magazinele fizice, doar prin curierat.

Pasul 1: Conditii pentru a putea declansa procedura de Retur

Te rugam sa te asiguri ca produsul pe care doresti sa il returnezi indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

 1. Produsul nu este defect. Daca produsul este defect te rugam sa urmezi pasii descrisi la Garantia Produselor.
 2. Intrucat consumatorul are dreptul de a evalua si inspecta un produs in aceasi masura in care i se permite sa faca acest lucru si intr-un magazin fizic, acest aspect se limiteaza la o evaluare optica si verificare sau testare a produsului « in casa » si nu la utilizarea efectiva a produsului in conditii reale, astfel incat dupa testare produsul sa nu prezinte urme de utilizare.
 3. Nu pot fi returnate produsele cu urme de utilizare, altele decat care rezulta si la testarea lor intr-un magazin fizic.
 4. Produsul este returnat in ambalajul original si este insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv embleme si etichete lipite pe produs sau pe accesorii.
 5. Produsele insotite de cadouri sau care au facut parte din pachete comerciale (Ex: 1 + 1 Cadou / Produs + Cadou) vor fi returnate impreuna.
 6. Produsele consumabile pot fi returnate doar daca sunt sigilate ( Exemple: butelii, detergenti, mancare expeditie).
7. Nu se accepta returul din motive de igiena pentru  articolele din categoria lenjerie intima si ciorapi.

8.Nu se accepta returul produselor cu lungimi customizabile la comanda clientului. Exemple produse: corzi, cordeline, bucle, etc.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial – acest aspect se aplica si ambalajului (nu folositi banda adeziva direct pe ambalajul original !). Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului si ambalajului returnat. Contravaloarea readucerii produsului la starea initiala este intre 1-50% din pretul produsului, platit la momentul efectuarii comenzii.

Pasul 2: Formular retur in 14 zile

Dupa ce te-ai asigurat ca produsul pe care doresti sa il returnezi indeplineste toate conditiile de la Pasul 1 te rugam sa completezi formularul urmator:

In termen de 14 zile de la transmiterea formularului produsele trebuie sa ajunga in posesia noastra pentru a finaliza procesul de returnare. Vezi pasul nr. 3.


Pasul 3: Returnarea efectiva a produselor

 
Produsul pe care doresti sa-l returnezi trebuie sa fie expediat in ambalajul original si cu protectiile de transport originale (Ex: umplutura din polistiren sau carton perforat samd). In lipsa ambalajului ori a protectiilor originale te rugam sa ambalezi si sa protejezi produsul astfel incat sa nu poata fi deteriorat la transport si manipulare.


Expedierea produselor pentru retur este in sarcina expeditorului si se face pe cheltuiala acestuia.

Pentru retur poti sa folosesti orice serviciu de curierat sau poti sa ne contactezi pentru a intermedia acest serviciu cu Fan Courier.

Returnarea produselor se face prin curierat la adresa: Str. Primariei Nr.9, Oradea, Bihor, Romania.

Dupa receptionarea si evaluarea produsului returnat va vom solicita contul bancar in care sa restituim contravaloarea produsului.

Restituirea contravalorii se va face in maximum 14 zile de la data receptionarii returului, daca produsul/produsele returnate respecta criteriile de la Pasul 1.

Va multumim ca ati ales AlpinExpe!

Reprezentant Vânzări Magazin Cluj Napoca & Oradea

Ne mărim echipa și căutăm colegi pentru poziția de Reprezentant Vânzări în magazinele nostre fizice. Dacă și tu ești pasionat de acitivățile outdoor și vrei s-o împărtășești din experiența cu alții, ne-ar place mult să te cunoaștem și să te invităm la o discuție față în față.

Ce vei avea de făcut:

  • să comunici cu clienții care vin în magazin și să le oferi informații și consiliere privind echipamentele de care au ei nevoie, până la finalizarea vânzării
  • să menții stocul în magazin și produsele aranjate într-un mod accesibil și atractiv, să gestionezi stocurile și să actualizezi prețurile
  • să ții legătura și să consiliezi clienții de la distanță (telefonic și online)
  • să te informezi în permanență legat de tendințe, cerințele clienților, specificații tehnice ale produselor, așa încât să poți oferi informații complete și corecte și să poți face cele mai bune recomandări clienților

Poziția este cu program de lucru full-time (8 ore / zi), cu prezență fizică la birou (magazin).

Ce vrem să știm despre tine:

  • că ești practicant de activități outdoor – preferabil trekking, escaladă, speologie, mountain biking, alergare montană, ski de tură
  • că esti un autodidact și îți faci bine research-ul legat de echipamente, cele mai noi tehnologii și trenduri în domeniu, și că te perfecționezi permanent
  • că ești optimist, ai simțul umorului și îți place să comunici și să lucrezi în echipă cu oameni pasionați de munte, la fel ca tine
  • că ai experiență de muncă de minim 2 ani, preferabil în vânzări sau retail
  • că stăpânești pachetul MS Office și instrumentele de comunicare aferente
  • că poți comunica la nivel mediu (vorbit și scris) în limba engleză.

Puteți aplica online pentru poziția de Reprezentant Vânzări folosind formularul de mai jos.

Asistent Gestionar Depozit

Echipa Alpin Expe înseamnă oameni pasionați de aventură, drumeții și activități oudoor. Și pentru că vrem să împărtășim din experiența noastră și altor prieteni care au aceeași pasiune, în magazinele noastre fizice și online, oferim suport, informații și consiliere pentru achiziționarea de echipament montan.

Ce vrem să știm despre tine?

  • că ești autodidact
  • că ești organizat și îți place ordinea
  • că esti atent la detalii și ai răbdare
  • că îți place să lucrezi în echipă
  • că înveți repede și poți lucra cu sisteme de gestiune și stocuri

Ce vei avea de făcut:

  • recepționezi marfa – introduci marfa în sistemul informatic, o recepționezi fizic și o verifici, notifici colegii legat de recepție.
  • depozitezi marfa – aranjezi marfa pe rafturi, aranjezi marfa în spații temporare.
  • cauți marfa – cauți marfa pentru comenzi on-line și transferuri interne.
  • trimiți marfa – introduci note de transfer, pregătești colete pentru comenzi online și transferuri interne, predai colete curierului

Formular cariere

    Sunt de acord cu aspectele menționate în pagina de Politică de Confidențialitate

    Detaliile complete sunt disponibile aici.