Garanția produselor

Garantia produselor achizitionate de pe site-ul Alpin Expe este serviciul in conformitate cu drepturile consumatorului din legea 449/2003, modificata prin Ordonanta nr.9/2016, si  Ordonanta nr.140/2021 din Romania, prin care produsele, in situatia in care se defecteaza, vor fi ridicate de la adresa ta prin curier, aduse la starea de conformitate, iar apoi livrate prin curier inapoi la tine.

Toate produsele sunt vandute sub garantia oferita de producator si au cel putin doi ani de zile garantie pentru defecte de fabricatie de la data intrarii in posesia produsului.

Garantia standard pentru pesoanele juridice este de 12 luni de la data achizitiei.

Pentru a initia procedura de retur, urmeaza cei 3 pasi simpli detaliati mai jos.

Iti stam la dispozitie prin telefon, email, chat sau pe Facebook Messenger pentru a clarifica orice nelamurire privind garantia produselor si te asiguram ca orice situatie va fi tratata cu bune intentii.

Pasul 1: Conditii Garantie

Pentru ca produsele vandute de Alpin Expe sa beneficieze de Garantie, acestea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • Produsul nu a suferit socuri mecanice sau de orice alt fel care sa fi cauzat daune externe si/sau interne produsului sau componentelor ori accesoriilor.
  • Nu s-a intervenit asupra produsului, din punct de vedere fizic sau software ori prin modificarea parametrilor de functionare.
  • Produsul se afla in perioada de garantie de 2 ani.
  • Detii factura de achizitie sau bonul fiscal.
  • Detii toate accesoriile originale care au fost livrate impreuna cu produsul.
  • Detii ambalajul ori cutia originala in care a fost livrat produsul sau poti ambala produsul intr-un mod similar pentru a preintampina eventualele deteriorari la manipulare si livrare.
  • Seria si etichetele de identificare unice ale produsului nu au fost indepartate.
  • Produsul a fost utilizat, intretinut si depozitat conform recomandarilor producatorului.

Vă rugăm să păstraţi factura/bonul care însoţeşte livrarea pentru cazul reclamaţiilor ulterioare.
Acest certificat de garanţie vă acordă toate drepturile garantate de lege(Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicată). În cazul unei reclamaţii, Alpin Expe se obliga în primul rând la repararea produsului, iar în cazul în care nu este posibil, clientului îi va fi înlocuit produsul sau rambursat preţul de cumpărare în perioada de timp stipulată prin lege calculată de la data primirii produsului în cauză. Rezilierea contractului se face conform documentului Termeni şi condiţii postat pe site-ul Alpin Expe. Pentru acordarea garanţiei, este necesară urmarea instrucţiunilor de mai jos.
Dacă aveţi întrebări sau sugestii referitoare la produsele Alpin Expe, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la adresa contact@alpinexpe.ro.

MATERIALE TEXTILE ŞI PIELE – ÎMBRĂCĂMINTE, ÎNCĂLŢĂMINTE ŞI ACCESORII

Instrucţiuni de utilizare şi întreţinere pentru îmbrăcăminte:
Îmbrăcămintea trebuie spălată sau curăţată conform instrucţiunilor de pe eticheta din interior. Nu folosiţi produse de curăţare industrială. Vă rugăm respectaţi recomandările de pe etichetă referitoare la temperatură. Nu uscaţi produsul prin aşezarea acestuia direct pe surse de căldură (radiatoare electrice, sobe etc.). Feriţi produsul de obiecte care ar putea provoca rupturi,tăieturi, scămoşare, arsuri, perforaţii sau orice alte acţiuni fizice ce îi pot cauza daune. Alpin Expe nu-şi asumă răspunderea pentru daune provocate de terţi precum societăţi care oferă servicii de curăţare profesională.

ÎNCĂLŢĂMINTE ŞI ALTE PRODUSE DIN PIELE

Instrucţiuni de utilizare şi întreţinere pentru încălţăminte:
Pentru a mări durata de viaţă a încălţămintei, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de pantofi. Pantofii cu suprafeţe din piele trebuie curăţaţi regulat de praf cu
ajutorul unei cârpe sau unei perii moi. Valabil pentru toate categoriile de pantofi: nu îi spălaţi în maşina de spălat. Încălţămintea va fi uscată încet, şi nu cu ajutorul surselor de căldură. Unele articole de încălţăminte pot fi vopsite şi unele culori pot migra. Acest fenomen nu reprezintă un defect.

Garanţia pentru îmbrăcăminte și încăltaminte, nu acoperă:
 • Uzura normală, inlcusiv la interior.
 • Daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijentă sau maliţioasă în mod intenţionat.
 • Daune datorate depozitării
 • Orice intervenție/modificări în alte alteliere față de cele ale producătorului duc la pierderea garanției
 • Tăieturi sau rupturi rezultate din contactul produselor cu suprafete ascuțite
Orice pretenţie de despăgubire adresată către Alpin Expe nu poate depăşi valoarea preţului de achiziţie al produsului în cauză.

IMPORTANT:
Compoziţia, instrucţiunile de îngrijire şi pictogramele ce conţin instrucţiuni de curăţare şi întreţinere pentru produsul dumneavoastră se găsesc pe eticheta din interior. Acestea sunt instrucţiuni specifice pentru produsul dumneavoastră şi este obligatoriu să le consultaţi.

Pasul 2: Formular Garantie

Dupa ce ai verificat ca produsul defect indeplineste toate conditiile de mai sus, completeaza formularul de mai jos pentru a initia procesul de garantie.

Pasul 3: Pregatirea coletului pentru expediere

Toate articolele expediate pentru garantie trebuie sa fie curate si uscate.

Ambaleaza produsul in cutia originala sau, daca aceasta nu mai este la indemana, alta cutie similara, asigurandu-te de faptul ca preintampini orice deteriorare aparuta ca urmare a transportului si manipularii.

Sigileaza coletul in aceasi masura in care a fost sigilat cand l-ai primit, de exemplu cu banda adeziva.

Lipeste pe exteriorul coletului nota de transport/AWB care ti-a fost transmisa de firma de curierat.

Cheltuielile de expediere catre Alpin Expe vor fi suportate de catre Alpin Expe.

Repararea Produsului

Termenul de reparatie este de 15 zile calendaristice.

Reparatia / Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • Repararea produsului
  • Inlocuirea partiala sau integrala a produsului
  • Inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare sau egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model.
  • Returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile – in maxim 15 zile calendaristice.

Exista posibilitatea sa fii contactat pentru a-ti solicita informatii suplimentare despre defectul reclamat, pentru a te notifica despre rezultatul constatarilor sau pentru orice altceva consideram ca este necesar in procesul de reparare si aducere la conformitate.

In situatia in care la verificarea produsului se constata ca produsul functioneaza in parametri normali, cumparatorul este responsabil pentru costurile de returnare ale produsului.

In cazul identificarii unor abuzuri din partea cumparatorului, vanzatorul poate solicita plata transportului produselor.